Oslomesterskapet for skolelag 2008 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stillingen
etter 4 av 9 runder: |
|
Oppsett runde 5: |
|
|
Pl. |
Lag |
|
Poeng |
|
|
|
|
1 |
Korsvoll konger |
|
13,5 |
|
Korsvoll konger |
mot |
Kjelsås
konger |
2 |
Kjelsås konger |
|
13 |
|
Ekeberg 1 |
mot |
Kringsjå
kings and queen |
3-4 |
Ekeberg 1 |
|
12,5 |
|
Huseby |
mot |
OSSU
supermix |
3-4 |
Kringsjå kings and queen |
|
12,5 |
|
OSSU yngre mix |
mot |
NSKU mix |
|
5 |
OSSU supermix |
M |
12 |
|
Østensjø |
mot |
Kjelsås
springere |
6 |
Huseby |
|
11 |
|
Kampen 1 |
mot |
Nordstrand |
|
7-9 |
NSKU Mix |
M |
10,5 |
|
Skøyen |
mot |
Korsvoll
springere |
7-9 |
Kjelsås springere |
Y |
10,5 |
|
Kringsjå tårn |
mot |
Kjelsås tårn |
|
7-9 |
OSSU yngre mix |
M |
10,5 |
|
Kampen 2 mix |
mot |
Kjelsås
løpere |
10 |
Østensjø |
|
10 |
|
Kjelsås bønder |
mot |
1911U Mix |
|
|
Nordstrand |
|
9,5 |
|
Korsvoll tårn |
mot |
Kringsjå
bønder |
|
Kampen 1 |
|
9,5 |
|
Kringsjå springere |
mot |
Grefsen/Grorud |
|
Kringsjå tårn |
|
9 |
|
Bjølsen løpere |
mot |
Bjølsen
springere |
|
Skøyen |
Y |
9 |
|
Korsvoll løpere |
mot |
Bolteløkka |
|
|
Korsvoll springere |
Y |
9 |
|
Bekkelaget |
mot |
Disen/Tonsenhagen |
|
Kjelsås løpere |
Y |
8,5 |
|
Kringsjå løpere |
mot |
Tigrene mix |
|
|
Kampen 2 mix |
M |
8,5 |
|
Ekeberg 2 |
mot |
Kringsjå
super |
|
Kjelsås tårn |
|
8,5 |
|
Bjørndal |
har |
WO |
|
|
Kjelsås bønder |
Y |
8 |
|
|
|
|
1911U Mix |
M |
7,5 |
|
|
|
|
Grefsen/Grorud |
M |
7 |
|
|
|
|
Korsvoll tårn |
|
7 |
|
|
|
|
Kringsjå bønder |
Y |
7 |
|
|
|
|
Kringsjå springere |
Y |
6,5 |
|
|
|
|
Bjølsen springere |
Y |
6,5 |
|
|
|
|
Bjølsen løpere |
Y |
6,5 |
|
|
|
|
Korsvoll løpere |
Y |
6 |
|
|
|
|
Bolteløkka |
|
6 |
|
|
|
|
Disen/Tonsenhagen |
M |
5,5 |
|
|
|
|
Bekkelaget |
Y |
5 |
|
|
|
|
Kringsjå løpere |
Y |
4 |
|
|
|
|
Tigrene mix |
M |
4 |
|
|
|
|
Kringsjå super |
|
3,5 |
|
|
|
|
Ekeberg 2 |
Y |
3 |
|
|
|
|
Bjørndal |
Y |
1,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Y=yngre lag, dvs ingen spillere
eldre enn 4. klasse. |
|
|
|
M=mix, dvs spillere fra flere skoler
på laget. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|